أیفون 4 اپل بهترین گوشی نمایشگاه شد!
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)
چهار شنبه 15 تير 1390برچسب:, :: 12:39 ::  نويسنده : Mohammad Hasan Esfahanian

اگرچه شرکت اپل در "کنگره جهانی تلفن‌همراه"(MWC 2011) آخرین مدل از سری گوشی‌های هوشمند خود موسوم به آیفون 4 را به نمایش نگذاشت، اما این محصول موفق شد عنوان "بهترین دستگاه الکترونیکی همراه" در این نمایشگاه را از ان خود کند.

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) شرکت اپل در MWC 2011 مانند نمایشگاه CES 2011 که حدود یک ماه قبل در لاس‌وگاس آمریکا برگزار شده بود، گوشی هوشمند آیفون را به نمایش نگذاشت. اما با این وجود داوران بزرگترین نمایشگاه موبایلی جهان که هم‌اکنون در شهر بارسلونای اسپانیا در حال برگزاری هستند گوشی هوشمند آیفون 4 را به عنوان بهترین دستگاه موبایلی جهان برگزیدند.
در توضیح مربوط به انتخاب این محصول به عنوان "بهترین دستگاه موبایلی جهان" آمده است: «نمایشگر باکیفیت، طراحی زیبا، مواد اولیه کاربردی و قابل بازیافت و اکوسیستم پیشرفته برای عرضه خدمات وابسته و توسعه نرم‌افزارها به کمک شرکت‌های مربوطه. در رقابت تنگاتنگ بازار موبایلی امروز آیفون 4 موفق شده است از تمام رقبای خود پیشی بگیرد و بتواند به عنوان بهترین گوشی هوشمند دنیا برگزیده شود».
لازم به ذکر است که شرکت‌های دیگر موفق شدند در این رقابت رتبه‌های بعدی را به خود اختصاص دهند. شرکت HTC با گوشی Desire توانست رتبه دوم این لیست را از آن خود کند. این شرکت همچنین موفق شد عنوان "بهترین کارخانه تولیدکننده موبایل در سال" را به خود اختصاص دهد.
ابزارهای Angry Birds، Google Maps و BlackBerry Messenger نیز در این میان توانستند در بخش نرم‌افزار صاحب عنوان‌های نخست شوند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب