زره پوشی برای نجات هارد اکسترنال از گرد و خاک و نابودی
 
درباره وبلاگ


با یاد خدا و با سلام امیدوارم لحظات خوبی را سپری کنید. با معرفی این سایت به دیگران قدمی مثبت در جهت اطلاع رسانی و آموزش بردارید.


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




Tecnology, Energy, Computer
فناوری، انرژی و کامپیوتر (TEC)

هاردهای اکسترنال امروزه با گیگابایت های فراوان به جزء جدایی ناپذیری از زندگی یک خوره فیلم یا گیک کامپیوتری تبدیل شده اند. آنها همیشه پر از فیلم های دانلودی، عکس های دوربین دیجیتال و برنامه ها و بازی های کرک شده هستند! اما اگر ناخواسته از دست تان بیافتند چه می شود؟ اطلاعات عزیز شما خواهند مرد. علاوه بر خرید یک هارد جدید، باید به سوگواری برای دیتاهای مرحوم تان هم بپردازید. اما چاره کار چیست؟

 

وسترن دیجیتال تنها با ۳۰ دلار یک کیف نیرومند در اختیارتان می گذارد که به اندازه کافی در برابر سقوط، گرد و خاک مقاوم بوده و جلوی خش افتادن هارد دلبند شما را هم می گیرد. با این کیف شما یک بالش پلی کربنات ارتجاعی میان اطلاعات فوق العاده تان و اتفاقات طبیعی قرار می دهید، که خواب شان آشفته نشود.

 

این کیف زیبا و پر استقامت گیره کوچکی هم برای آویزان کردن به کمربندتان دارد. طراحی آن هم اگر چه زیاد امروزی نیست، اما شکیل و زیبا به نظر می رسد. اگر هم می خواهید در شرایط بد آب و هوایی از هاردتان استفاده کنید، نیازی به بیرون اوردن آن از اتاقک امنش نیست. تنها کافی است دریچه USB آن را باز کرده و کابل را وصل کنید.

به گمانم با داشتن این کیف، شوخی با هارد حسابی سرگرم کننده خواهد بود! شما چه تست تجربی را برای محک زدن مقاومت این کابوی وسترن پیشنهاد می کنید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب